Piritan Kokoomusnaiset ry

Jäsenkirje 12/2021

Updated: Jan 16, 2022

Hieno vuosi päättymässä!

Vuoden loppu lähestyy ja hetkeksi rauhoitutaan joulun viettoon. Kulunut vuosi on ollut piritalaisittain aktiivinen, kantaa ottava ja vastuuta kantava. Kuntavaalit olivat isossa roolissa, niiden myötä saimme myös rutkasti uusia jäseniä ja luottamushenkilöitä. Kulunut vuosi on koronan vuoksi ollut edelleen tapahtumiltaan vaisu, onneksi saimme kuitenkin suositun teatteriretken toteutumaan!

Piritan Anu Aaltonen merkittäville luottamuspaikoille

Vuoden 2021 kohokohtiin kuuluvat ehdottomasti myös merkittävät luottamuspaikat, joita yhdistyksemme edellinen puheenjohtaja, Anu Aaltonen on saavuttanut. Anu valittiin Naisten Liiton hallituksen jäseneksi sekä Kokoomuksen Salon Kunnallisjärjestön puheenjohtajaksi. Lisäksi hän jatkaa Varsinais- Suomen Kokoomusnaisten varapuheenjohtajana. Hienoja vaikuttamisen paikkoja! Anun vaalipäällikkyys jatkuu myös tulevissa aluevaaleissa, eli jälleen vastuuta kannetaan.

Vuosi 2022

Vuosikokouksessa hyväksytty toimintasuunnitelma on jäsenkirjeen liitteenä. Aktiivisen vaikuttamisen lisäksi ensi vuonna järjestetään jäsentapahtumia, nuorille suunnattu tapahtuma sekä herätellään Piritan nimipäivän vietto henkiin. Lisäksi tehdään aloitteita ja laaditaan mielipidekirjoituksia. Vuoden 2022 hallituksessa jatkavat kaikki nykyiset jäsenet, lisäksi saamme mukaan uutena jäsenenä Taru Jussilan!

Hallitus 2022:

Stina Siikonen (pj) Anu Aaltonen Minna Antila Taru Jussila

Taina Kirves-Järvinen

Pirjo Koski

Sanna Saarinen

Tuula Valkonen

(hallitus järjestäytyy 29.12.)

Aluevaalit

Monia hämmentänyt hyvinvointialueuudistus toteutuu nopealla aikataululla ja jo tammikuussa valitaan alueellemme ensimmäinen valtuusto. Salon kokoomuksella on yhteensä 8 hyvää ehdokasta, joista

yksi on Piritan Nilla Kosonen!

Rauhallista joulua ja onnellista uutta vuotta 2022!

2 views0 comments